آیا می توانید یک پیراهن رنگی را گره بزنید؟

۹۶ بازديد
به نظر می رسد وقتی صحبت از لباس خالی برای رنگ کراوات به میان می آید، تی شرت های سفید ساده همه را دوست دارند. اگرچه ممکن است فکر کرده باشید که آیا می توان پیراهن های رنگی را گره زد. یا حتی سیاه. چه به دنبال راه‌هایی برای ارتقای لباس‌های قدیمی باشید و چه فقط سعی می‌کنید راهی برای ایجاد یک تغییر جدید در یک پروژه کلاسی پیدا کنید، چاپ طرح روی هودی احتمالاً خوشحال خواهید شد که یاد بگیرید، بله، می‌توانید یک پیراهن رنگی یا مشکی ببندید. . با تکنیک مناسب می توان پیراهن ها را با هر رنگی که تصور کرد رنگ آمیزی کرد. چند راه مختلف برای انجام کار وجود دارد، و نتایج نهایی می تواند بسیار قابل توجه باشد. اگر تا به حال فکر کرده اید، "آیا می توانید یک پیراهن رنگی را ببندید؟" به خواندن ادامه دهید تا دقیقاً نحوه انجام آن را بیاموزید.


Tie Dye Black 2 Tone Clouds Close Up عکس پس زمینه بافت پارچه صورتی زرد


اصول اولیه
هنگام رنگ آمیزی پارچه ای که از قبل رنگ شده است، دو گزینه اصلی وجود دارد. ابتدا می توانید مستقیماً رنگ های روشن و پاستلی مانند آبی کودک، زرد روشن و صورتی کم رنگ را رنگ آمیزی کنید. اگر این مسیر را طی کنید، نتیجه ترکیبی از رنگ اصلی پیراهن و رنگی است که اضافه کرده اید. بنابراین، اگر رنگ قرمز را به یک پیراهن آبی روشن اضافه کنید، در نهایت یک رنگ ارغوانی خواهید داشت. این مهم است که به خاطر داشته باشید زیرا برخی از رنگ ها هنگام مخلوط شدن خیلی زیبا نیستند. درک تئوری رنگ پایه به شما کمک می کند از ایجاد آشفتگی جلوگیری کنید.

مجموعه تی شرت های عمده فروشی ما را بررسی کنید

گزینه دوم - و تنها گزینه هنگام کار با رنگ های تیره و سیاه - حذف رنگ با استفاده از سفید کننده است. پس از سفید کردن، می توانید رنگ را به مناطقی که رنگ از بین رفته است بمالید. این فرآیند به عنوان "رنگ کراوات معکوس" شناخته می شود، و این یک راه عالی برای افزودن رنگ های پر جنب و جوش به لباس های تیره است. مراقب باشید که سفید کننده را خیلی طولانی مدت نگذارید، زیرا می تواند به پارچه آسیب برساند. 15 تا 20 دقیقه معمولا زمان کافی برای سفید کننده است تا کار خود را انجام دهد.

کراوات رنگرزی پیراهن خاکستری
رنگ کردن کراوات یک پیراهن خاکستری می تواند مشکل باشد و فرآیند دقیق بسته به تیرگی رنگ خاکستری متفاوت است. برای پیراهن های خاکستری تیره، دو گزینه دارید. ابتدا می توانید رنگ مشکی را اضافه کنید تا جلوه رنگ کراوات تیره منحصر به فردی ایجاد کنید. گزینه دیگر این است که آن را سفید کنید و سپس رنگ مورد نظر خود را اضافه کنید.

پیراهن های خاکستری روشن تر تطبیق پذیری بیشتری دارند و می توان آنها را با استفاده از رنگ های مختلف رنگ کرد. با این حال، رنگ خاکستری باعث می شود رنگ های دیگر کسل کننده به نظر برسند، بنابراین به احتمال زیاد به نتایج پر جنب و جوشی نخواهید رسید. اگر می‌خواهید رنگ‌ها ظاهر شوند، قبل از رنگ کردن، از یک ماده سفیدکننده استفاده کنید تا مقداری از رنگ پیراهن را پاک کنید.

کراوات رنگرزی پیراهن مشکی
پس زمینه سفید کننده کثیف. رنگ کراوات بوهو گرانج سخت سفید شده با طرح آبرنگ. چاپ سفید کننده مد مد روز مشکی. آبرنگ رترو شیبوری. هنر نقاشی آبرنگ. آبرنگ


زمانی که می خواهید پیراهن های مشکی رنگی ببندید، استفاده از سفید کننده برای از بین بردن مقداری رنگ ضروری است. از آنجایی که سیاه از همه رنگ ها تشکیل شده است، هیچ رنگی وجود ندارد که بتوانید به آن اضافه کنید که رنگ آن را تغییر دهد. بهترین چیزی که می توانید به آن امیدوار باشید این است که با افزودن رنگ مشکی بیشتر، پیراهن پژمرده را تیره تر کنید.

چه در حال رنگ کردن دسته ای از تی شرت های عمده فروشی هستید یا به دنبال راهی برای اضافه کردن رنگ به تعدادی از تی شرت های قدیمی خود هستید، با تا زدن یا پیچاندن آنها به الگوی دلخواه شروع کنید. با استفاده از نوارهای لاستیکی یا رشته ای محکم کنید. سپس، سفید کننده بزنید. به جای استفاده از سفید کننده مایع (که بسیار کثیف است)، از پاک کننده کاسه توالت ژله ای استفاده کنید. از آنجایی که ضخیم تر است، استفاده از این محصول در مناطق خاص بسیار راحت تر است. شما نیز کمتر احتمال دارد آن را بریزید. اگر از سفید کننده مایع معمولی استفاده می کنید، آن را با آب به نسبت 1:1 مخلوط کنید.

اجازه دهید سفید کننده به مدت 15 تا 20 دقیقه عمل کند. معمولاً این زمان کافی است تا جادوی خود را انجام دهد. اگر به زمان بیشتری نیاز است، هر پنج دقیقه یکبار آن را بررسی کنید تا پارچه به اندازه کافی سبک شود تا رنگ شود. سفید کننده را بیش از یک ساعت روی پوست نگذارید. پس از سفید کردن، پیراهن را زیر آب جاری خنک بشویید، سپس بشویید.

پس از شستن، پیراهن مرطوب را روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس رنگ را روی نواحی سفید شده فشار دهید. رنگ ها را یکی یکی اضافه کنید تا زمانی که به ظاهر دلخواه خود برسید. پس از اتمام، پیراهن را برگردانید و این کار را روی طرف دیگر نیز تکرار کنید. اجازه دهید رنگ یک شب بماند، سپس زیر آب خنک بشویید تا شفاف شود. با آب گرم و یک شوینده ملایم و ایمن بشویید و پیراهن جدید شما برای پوشیدن آماده خواهد شد.

ما لباس خالی برای رنگ کراوات مورد نیاز شما را داریم!

بسته بندی
مرد جوان با ریش با طرح دایره تی شرت روانگردان کراوات و رنگ آمیزی


فرقی نمی کند کمد لباس خود را تازه کنید، هدایایی درست کنید یا پوشاکی برای فروش بسازید، کراوات رنگ کردن پیراهن های رنگی یک پیچ و تاب سرگرم کننده در یک پروژه کلاسیک است. اینجا در گروه آدایر، ما پیراهن های خالی در طیف گسترده ای از رنگ ها را داریم. و البته ما طیف کاملی از تی شرت های سفید را برای رنگ کراوات نیز حمل می کنیم. اکنون خرید کنید تا پروژه بعدی خود را شروع کنید!
لینک سایت منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.