آموزش چاپ روی لیوان

۱۰۲ بازديد
نحوه طراحی و چاپ روی کاغذ سابلیمیشن
اکنون که همه چیزهایی را که برای سابلیمی کردن لیوان ها نیاز دارید می دانید، نحوه چاپ صحیح آنها را توضیح خواهیم داد.

ابتدا باید آنچه را که قرار است روی لیوان چاپ کنیم طراحی کنیم. بسته به هر لیوان، حداکثر مساحت چاپ ممکن است متفاوت باشد، اما رایج ترین لیوان 11 اونسی 20×9.5 سانتی متر است. اگر می خواهید از ورق های سابلیمیشن A4 نهایت استفاده را ببرید، می توانید تا 3 طرح را در هر برگه قرار دهید. به یاد داشته باشید که تصویر آینه ای باید در گزینه های چاپگر شما فعال باشد (اگر این گزینه در دسترس نیست، طرح را قبل از چاپ ورق بزنید).
پس از چاپ، طرح را با قیچی یا گیوتین برش دهید.
کاغذ را در اطراف لیوان قرار دهید، آن را در مرکز قرار دهید، و آن را با چسب مقاوم در برابر حرارت ثابت کنید تا در هنگام فشار دادن هیچ گونه حرکتی نداشته باشید.
پرس حرارتی را روی 200 درجه سانتیگراد گرم کنید و روی 180 ثانیه تنظیم کنید. مهم است که لیوان را در دمای اتاق نگه دارید تا خیلی سرد نباشد. در غیر این صورت، می تواند بر پارامترهای فشار دادن تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر مواد در یک مکان بسیار سرد نگهداری می شود، ممکن است مجبور شوید زمان را کمی افزایش دهید.
لیوان را در پرس لیوان قرار دهید و روی فشار متوسط ​​تنظیم کنید.
زمانی که زمان فشار دادن به پایان رسید، کاغذ را به سرعت بردارید، اما مراقب باشید که خود را نسوزانید. برای نتایج بهتر و جزئیات دقیق تر، توصیه می شود لیوان را با فرو بردن آن در آب گرم (به استثنای مواردی که لیوان شیشه ای است) یا با استفاده از فن خنک کنید.
درست در زیر، ویدیویی را برای شما قرار می دهیم که همه چیزهایی را که توضیح دادیم را به روشی بصری تر نشان می دهد. برو چک کن


اکنون می‌دانید که شخصی‌سازی یک لیوان با استفاده از چاپ روی لیوان سابلیمیشن چقدر آسان است و اگر طرح‌ها یا عکس‌های شما جذاب باشند، چقدر برای ایجاد تجارت قدرتمند است. لطفاً به یاد داشته باشید که پارامترهای چاپی که به شما داده ایم به موادی که استفاده می کنید و شرایط محیطی بستگی دارد.

اگر این پست و محتوای اضافی آن را دوست داشتید، می توانید در وبلاگ و کانال یوتیوب ما مشترک شوید. با انجام این کار، از همه چیزهایی که در دنیای شخصی سازی می گذرد مطلع خواهید شد. همچنین می توانید با هر سوال یا پیشنهادی در زیر نظر خود را درج کنید. خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.
https://chapmarkets.com/%da%86%d8%a7%d9%be-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.