10 سوال اصلی که باید هنگام خرید خشک کن تونل نقاله از خود بپرسید

۱۰۴ بازديد
خشک کن نوار نقاله یکی از مهم ترین چیزها برای فروشگاه شما است، مهم نیست که چاپگر صفحه هستید یا چاپ مستقیم روی لباس (DTG). هنگام خرید اولین خشک کن نوار نقاله یا ارتقاء جریان فعلی، چند چاپ روی تیشرت چیز متفاوت وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در اینجا لیستی از ده (10) سوال برتر وجود دارد که باید هنگام نگاه کردن به یک خشک کن نوار نقاله جدید (یا استفاده شده) از خود بپرسید.

1. چقدر فضا دارید؟
انواع مختلفی از گزینه های خشک کن وجود دارد که در اندازه های استاندارد مختلف ارائه می شوند. قبل از اینکه بتوانید انتخاب کنید چه چیزی برای شما مناسب است، باید فضایی را که در دسترس دارید اندازه بگیرید. به فضای کف خود از نظر عرض و طول خشک کن نوار نقاله خود فکر کنید. هرچه کمربند طولانی تر باشد، پیراهن های بیشتری در هر ساعت می تواند خشک شود. متداول ترین طول خشک کن ها 8 فوت، 12 فوت و 16 فوت طول دارند. هر سازنده معتبر همچنین می تواند خوراک ورودی و خروجی سفارشی را به خشک کن اضافه کند. گسترش این موارد کمک می کند خشک کن به فرآیند شما کامل شود. به‌عنوان مثال، ورودی طولانی‌تر به جای چاپگرهای بیشتری کمک می‌کند و می‌توانید آنها را در اطراف خشک‌کن خود قرار دهید. اگر چاپ زیاد روی پلی استر انجام می دهید تا لباس ها قبل از چیده شدن خنک شوند، خروجی طولانی تر مفید است. این به جلوگیری از ایجاد شبح کمک می کند. به طور مشابه، هرچه کمربند پهن تر باشد، پیراهن های بیشتری می توانند از بین بروند. این به این دلیل است که یک کمربند پهن تر می تواند پیراهن ها را در کنار هم قرار دهد. عرض کمربند محبوب 36 اینچ و عرض 48 اینچ است. در نظر بگیرید که پلان طبقه خود را مجدداً مرتب کنید تا یک خشک کن نوار نقاله بزرگتر را در خود جای دهد تا بتوانید فضای خود را به حداکثر برسانید.

2. چه نوع جوهری را خشک می کنید؟
آیا شما یک چاپگر صفحه نمایش با جوهر پلاستیزول هستید یا از جوهرهای مبتنی بر آب و تخلیه استفاده می کنید؟ این دو به طور متفاوت خشک می شوند. جوهر Plastisol به جوهر نیاز دارد که به دمای خاصی برسد (معمولاً 320 درجه یا 280 برای جوهرهای کم پخت)، در حالی که جوهرهای مبتنی بر آب با از بین بردن رطوبت خشک می شوند. حتی اگر پلاستیزول را چاپ می کنید، این احتمال وجود دارد که روی لباس های حساس به حرارت مانند کیسه های پلی استر یا پلی پروپیلن چاپ کنید. همه اینها به یک خشک کن نوار نقاله با جریان هوا نیاز دارند تا به درستی خشک شوند. این به معنای انتخاب یک خشک کن نوار نقاله با جریان هوای قوی است.

خشک کردن محلول DTG و پیش تصفیه نیاز به یک خشک کن نوار نقاله با حرکت زیاد هوا دارد که توسط CFM اندازه گیری می شود. تولید گرمای زیاد بدون هوای زیاد، پیراهن را می سوزاند یا می سوزاند.

3. چه نوع برق در ساختمان شما وجود دارد؟
آیا تک فاز (که به آن 1 فاز نیز می گویند) یا سه فاز (3 فاز) است؟ خرید خشک کن های برقی در مقایسه با خشک کن های گازی به پول کمتری نیاز دارد. راه اندازی خشک کن با برق سه فاز آمپر کمتری در مقایسه با 1 فاز مصرف می کند اما نصب آن گران تر است زیرا گیج سیم (ضخامت) بزرگتر است. بیشتر ساختمان ها برای 1 فاز راه اندازی شده اند. هر سازنده خشک کن چاپ صفحه نمایش با کیفیت باید بتواند خشک کن را به صورت یک فاز یا سه فاز ارائه دهد.

4. چقدر پیچیدگی می خواهید؟
خشک کن های الکتریکی که از کنترل های الکترونیکی واقعی SCR استفاده می کنند، بهترین خشک کن های نوار نقاله ای هستند که می توانید تهیه کنید. این به این دلیل است که یک خشک کن الکتریکی با کنترل SCR، جریان الکتریکی را برای کنترل دمای مطلق به دقیق ترین روش تنظیم می کند. داشتن یک خشک کن کنترل شده SCR به این معنی است که هنگام روشن و خاموش شدن پانل های گرمایش "زمان مرده" وجود ندارد که منجر به کاهش مصرف برق می شود. سایر خشک کن های پوشاک بدون کنترل SCR دارای نوسانات حرارتی و سنبله هایی در داخل محفظه گرمایش هستند، که دلیل اصلی این است که لباس های حساس مانند پلی استر ممکن است محصولات را بسوزانند و بسوزانند.

5. چگونه می خواهید خشک کن را کنترل کنید؟
بهترین خشک‌کن‌های تی‌شرت آن‌هایی هستند که دارای وای‌فای هستند تا بدون توجه به جایی که هستید، بیشترین کنترل را روی خشک‌کن و تولید خود داشته باشید. جدیدترین فناوری به شما امکان می دهد وضعیت خشک کن از جمله دمای محفظه، سرعت تسمه و زمان واقعی قرار گرفتن لباس ها در داخل محفظه را به صورت بصری کنترل کنید.

آیا می خواهید بتوانید عملکرد خشک کن نوار نقاله خود را نظارت کنید و تنظیمات خشک کن را از راه دور از طریق I-phone، Android، I-pad یا تبلت خود تغییر دهید؟ اگر چنین است، یک سیستم کنترل فعال WiFi همان چیزی است که می خواهید. این سیستم‌ها همچنین قابلیت ذخیره تنظیمات خشک‌کن را فراهم می‌کنند تا در صورت چاپ با انواع مختلف جوهر، مانند پلاستیزول، مبتنی بر آب و مستقیم به لباس (DTG) بتوانید به راحتی بین تنظیمات مختلف تسمه و محفظه حرارتی جابجا شوید.

6. آیا استفاده از گاز در مقابل برق در جایی که هستید ارزان تر است؟
اگر گاز خشک کن گاز ارزان تر از برق باشد، می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. نرخ هایی را که از شرکت گاز دارید با شرکت برق مقایسه کنید تا پس انداز را ببینید. به خاطر داشته باشید که خشک کن های گازی نیاز به سرمایه گذاری بزرگتر و معمولاً فضای بیشتری دارند. با این حال، برخی از گزینه‌های خشک‌کن گاز کوچک وجود دارد، مانند خشک‌کن چاپ روی صفحه Lawson Omega Gas Express.

7. قرار است چند دستگاه چاپ تی شرت راه اندازی کنید؟
اگر در حال حاضر از چندین دستگاه دستی، یک یا چند دستگاه اتوماتیک یا ترکیبی از دستی و اتوماتیک استفاده می کنید، مطمئن شوید که خشک کن مورد نظر شما می تواند با تولید مطابقت داشته باشد. تمدید خوراک خود یک راه حل است که فضای کافی برای قرار دادن پیراهن ها در دو طرف کمربند وجود دارد. به این فکر کنید که آیا تی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.