نکات طراحی لباس برای شخصیت های کمیک/مانگا

۷۳ بازديد
در این آموزش نکاتی را توضیح خواهم داد که با استفاده از آنها می توانید لباس شخصیت های خود را برای کسانی که با این موضوع مشکل دارند به شکلی کاربردی تر بسازید.

تصویر پاپ
چگونه شروع کنیم؟
ارجاعات نکته کلیدی این آموزش خواهند بود، ما از آنها به عنوان یک نقطه کانونی برای درک نحوه عملکرد لباس بالای شخصیت استفاده خواهیم کرد، این می تواند استفاده از عکس یا تصویر یک مدل شخصیت باشد و آن را قرار خواهیم داد. روی بوم ما

تصویر پاپ
خرید تیشرت انیمه ای علاوه بر لباس، بدن انسان به 4 ربع تقسیم می‌شود که به ما در ترسیم نقشه لباس کمک می‌کند و برای این کار از ارجاعات هندسی استفاده می‌کنیم، دایره، مربع، مستطیل یا مثلث به ما کمک می‌کند.

تصویر پاپ
طرح زیر این است که همیشه توصیه می کنم از یک مانکن ساده برای آن استفاده کنید و در یک لایه بالاتر به تدریج تکه های لباس را با رنگ متفاوت به طرح مانکن اضافه کنید، همانطور که ما رسم می کنیم و مرجع را می بینیم می توانیم برای مشاهده جزئیات بیشتر مانند چروک ها یا بدشکلی های لباس ها به دلیل مادی بودن، فرقی نمی کند طرح را چقدر خوب یا بد انجام دهیم، این فقط یک تمرین باز است تا اقلیت بینایی و عضلانی لباس را توسعه دهیم. ساختار لباس بالای شخصیت .

تصویر پاپ
تکرار این تمرین ساده به ما کمک می‌کند هنگام ساخت طرح‌های پیچیده‌تر تمرین و گرم شویم، به یاد داشته باشید که تمرین باعث عالی می‌شود.

مستقیم به اصل مطلب
هم در اینجا و هم در ویدیوی کانال یوتیوب من الگوی کاراکترهایی را که برای این آموزش استفاده خواهیم کرد برای شما قرار می دهم.
اما قبل از شروع، چرا با مانکن ها طراحی کنید؟ خوب، مانکن آناتومیک شخصیت های ما به عنوان یک راهنمای مرجع در هنگام کشیدن حجم لباس عمل می کند، زیرا یک اشتباه بسیار رایج این است که لباس های شخصیت های خود را طوری طراحی می کنیم که انگار یک خالکوبی است، مگر اینکه لباس مایا یا خیلی تا شده باشد. یک کت و شلوار مرطوب نباید به دلیل اینکه لباس بسیار نزدیک به فرد است، در اینجا یک مثال مختصر از این موضوع وجود دارد:
تصویر پاپ
حالا اگر قالب های ما.

تصویر پاپ
به یاد داشته باشید که از منابع استفاده کنید، برای خارج شدن از واقعیت ابتدا باید نحوه عملکرد آن را یاد بگیریم، 3 عنصر وجود دارد که یک لباس را واقعی تر می کند (در واقعیت لباس های کمیک یا مانگا):
-مادی بودن
-حجم (چین و چروک، تغییر شکل، فاصله پوست / پارچه)
- حاملگی بصری (اینکه لباس ها توسط ناخودآگاه انسان قابل تشخیص با ساختار آناتومیکی ما هستند)
تصویر پاپ
پر کردن میز کار با منابع معمولاً روش خوبی برای شروع برنامه ریزی سبکی است که می خواهید با تمرین هایی که در ابتدا انجام دادیم، طراحی کنید، خواه رسمی، غیررسمی، آینده نگر یا سبکی که صرفاً توسط شما طراحی شده است.
در مرحله بعد، من چند نمونه از لباس های اعمال شده در مدل های خود را نشان خواهم داد:
سبک کژوال:
تصویر پاپ
سبک شرقی / فانتزی:

تصویر پاپ
انیمه خدمتکار / سبک شوهرو:

تصویر پاپ
لذت این تمرین ترسیم آنچه می‌بینیم یا آنچه در مورد شخصیت‌ها به ذهن می‌رسد، پس از درک پایه‌های لباس روی بدن انسان است، می‌توانیم هر سبکی را که متناسب با نیازهای خلاقانه‌مان است، تکرار یا ایجاد کنیم.

پالت رنگ ... از کدام یک استفاده کنم؟
رنگ‌های لباس با تمی که می‌خواهید ثبت کنید، رنگ‌های ملایم‌تر برای لباس‌های رسمی، صاف‌تر و ساده‌تر برای لباس‌های غیررسمی و جذاب‌تر یا شادتر برای لباس‌های فانتزی، نکاتی هستند که می‌توانم به شما ارائه دهم. شروع به بازی با رنگ ها کنید، برای این من 3 تلاش برای روش ها دارم:

روانشناسی رنگ:

این به ما کمک می کند تا لباس را از جنبه ای که بیشتر به احساسات شخصیت و شخصیت او مرتبط است، توسعه دهیم.

تصویر پاپ
استفاده از مراجع موجود:

این به ما کمک می کند که با توسل به ناخودآگاه جمعی انسان رنگ اضافه کنیم، منظور من چیست؟ پالت های رنگی خاصی وجود دارند که به عنوان یک روند در بازار عمل می کنند و به نوبه خود برای همه ما قابل تشخیص هستند.

تصویر پاپ
استفاده آزمایشی از رنگ ها:

ما همیشه می توانیم رنگ ها را به صورت Segmented اعمال کنیم و از دستور Ctrl + U برای دسترسی به منوی Hue / Saturation / luminosity استفاده کنیم و با کنترل های منافذ بازی کنیم تا رنگ مورد نظر را پیدا کنیم.

تصویر پاپ
در اینجا چند نمونه از کاربرد رنگ با مدل های زیبای ما آورده شده است:
لباس راحتی
تصویر پاپ
لباس های فانتزی با تن های شرقی و غربی

تصویر پاپ
تم مانگای ژاپنی، لباس های معروف خدمتکار / خدمتکار

تصویر پاپ
اگر می خواهید مراحل طراحی و مرکب زدن لباس ها را بدون ذکر کاربرد رنگ با جزئیات بیشتری ببینید، فراموش نکنید که از ویدیوی یوتیوب من با کمی جزئیات بیشتر دیدن کنید که شما را در اینجا می گذارم:


امیدوارم به شما کمک کرده باشم و مورد استفاده شما قرار گرفته باشم و بتوانید من را در شبکه های اجتماعی من دنبال کنید تا بتوانیم بازخورد خوبی در بین همه ایجاد کنیم، روز بر همه مبارک!
منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.