10 بهترین بازی برای بازی بعد از Stray

۸۵ بازديد
Stray به محبوبیت کالت فصل بازی تابستان 2022 تبدیل شده است. شما به عنوان یک گربه کنجکاو در دنیای سایبرپانک بازی می‌کنید، از پلتفرمی به پلتفرم دیگر می‌پرید و داستانی جوی را به تصویر می‌کشید. Stray با مفهوم خلاقانه و حال و هوای خنک خود گیمرها را به خود جلب کرد. اما پس از حدود شش ساعت، کل تجربه انجام شد و دلیل زیادی برای پخش مجدد آن وجود ندارد.

خوشبختانه، Stray تنها بازی ساده حیوانات نیست. تیشرت طرح گیم اینجا خرید تیشرت طرح گیم اگر می‌خواهید داستان‌سرایی محیطی را تجربه کنید، دنیایی دور از تن را کاوش کنید یا به سادگی زمان بیشتری را صرف تظاهر به گربه کنید، عناوین نامتعارفی را جمع‌آوری کرده‌ایم که از دوستان پشمالو، باله‌دار و پردار ما الهام می‌گیرند. در اینجا 10 بازی برای بازی بعد از Stray آورده شده است.

39.99 دلار
مشاهده معامله در آمازون
15.39 دلار
معامله را در CDKeys مشاهده کنید
19.69 دلار
معامله را در CDKeys مشاهده کنید
مشاهده همه قیمت ها (35 یافت شد)
تلاش گربه
جستجوی گربه

(اعتبار تصویر: PQube)
Cat Quest یکی از آن بازی هایی است که دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. شما در قلمرو فانتزی Felinguard به عنوان یک "غیر خوار" بازی می کنید، با شمشیر و مجموعه ای از طلسم های جادویی، از جمله "Lightnyan" و "Flamepurr". گرچه Cat Quest یک بازی کوچک است که خودش را خیلی جدی نمی‌گیرد، اما در واقع یک بازی RPG جهان باز است که به شما امکان می‌دهد شهرهای رنگارنگ را کشف کنید، تجهیزات قدرتمندی را جمع‌آوری کنید و تلاش‌های جانبی مختلفی را انجام دهید. مانند Stray، می‌توانید Cat Quest را در ۵ تا ۱۰ ساعت به پایان برسانید، و هیچ ارزشی برای پخش مجدد وجود ندارد. اما همیشه می‌توانید وارد Cat Quest 2 شوید، که همان فرض اصلی است که در مقیاس کمی بزرگ‌تر اجرا می‌شود.

لینک های حمایت شده
تربت حیدریه: گرفتن شغل آنلاین در آمریکا ممکن است آسانتر از آنچه فکر می کنید باشد
کار آنلاین در آمریکا | تبلیغات جستجو
اکو دلفین
اکو دلفین

(اعتبار تصویر: سگا)
Ecco the Dolphin در سال 1992 برای سگا جنسیس عرضه شد. اما به لطف انتشار مجدد دیجیتالی، بازی بر روی سیستم های مدرن بسیار آسان است. از زمانی که اولین بار، Ecco به دلیل پیش‌فرض غیرمعمول، گیم‌پلی سخت و داستان عجیبش، یک کلاسیک کالت بوده است. شما کنترل دلفین بازیگوشی به نام اکو را در دست می گیرید که او شنا می کند، می پرد و گهگاهی برای هوا بیرون می آید. در اوایل، شما خلیج ها و دریاهای رنگارنگ را کاوش خواهید کرد و با چتر دریایی و ماهی بادکنکی مبارزه خواهید کرد. اما با پیشرفت بازی، داستان به سمت چپ به آتلانتیس باستانی، سفر در زمان و ترسناک لاوکرافت تبدیل می‌شود. Ecco the Dolphin بسیار سرسخت‌تر از Stray است، اما شما همچنان به عنوان یک حیوان کاریزماتیک در یک جستجوی عجیب بازی خواهید کرد.

ویدیوهای توصیه شده برای شما...
بستن
شبیه ساز بز
شبیه ساز بز

(اعتبار تصویر: Coffee Stain Studios)
تبلیغات

Goat Simulator یکی از آن بازی هایی است که توضیح آن به طور همزمان بسیار آسان و بسیار دشوار است. از یک طرف، فقط عنوان را بخوانید. Goat Simulator بازی‌ای است که در آن شما به‌عنوان یک بز بازی می‌کنید، و کارهایی را شبیه‌سازی می‌کنید که یک بز ممکن است انجام دهد - دویدن به اطراف، ضربه زدن به اشیا و غیره. از سوی دیگر، عنوان نشان نمی‌دهد که بازی چقدر عجیب است. می‌توانید با زبان خود به ماشین مسابقه بچسبید، پمپ بنزین‌ها را برای موفقیت «Michael Bay» منفجر کنید یا خود را به عنوان یک ارباب شرور بر تختی از جمجمه‌ها تثبیت کنید. چه عاشق بازی باشید و چه از آن متنفر باشید، احتمالاً هرگز چیزی شبیه به آن بازی نکرده اید.

سفر
اسکرین شات سفر

(اعتبار تصویر: سونی)
Journey احتمالاً بزرگترین بازی در این لیست است، زیرا این تنها بازی است که در آن به عنوان یک حیوان بازی نمی کنید. در عوض، Journey شما را به عنوان یک نوع انسان نما بی شکل در کاسه ای قرمز رنگ به نام مسافر معرفی می کند. مانند Stray، این بازی به داستان سرایی بی کلام و چالش‌های خفیف پلتفرم متکی است تا شما را در یک سری از محیط‌های جذاب سوق دهد. تفاوت بزرگ در مقیاس است. دنیای Journey بسیار بزرگ است، از مسافت هایی که طی می کنید تا موجوداتی که با آنها روبرو خواهید شد. بازی بیشتر در مورد اتمسفر است تا روایت، اما اگر داستان سرایی انتزاعی را دوست دارید، هنوز چند ضربان احساسی وجود دارد که باید به آن بچسبید.

Maneater
تصویری از بازی ویدیویی Maneater که نشان می‌دهد یک کوسه از آب بیرون می‌پرد و از بالای مردی روی یک قایق نجات می‌پرد.

(اعتبار تصویر: Tripwire Interactive/Deep Silver)
تبلیغات

اگر بازی به عنوان گربه برای سلیقه شما کمی آرام است، می توانید به جای آن همیشه سعی کنید به عنوان یک کوسه بازی کنید. توسعه دهنده Tripwire Interactive Maneater را "sharkPG" نامیده است و تقریباً همه چیزهایی را که باید در مورد آن بدانید را خلاصه می کند. شما در نقش یک کوسه گاو نر تشنه به خون بازی می کنید که برای انتقام از گروه ماهیگیرانی که مادرش را کشتند، آماده است. شما از آب های شور شروع می کنید، گربه ماهی ها را می کوبید و با باراکوداها مبارزه می کنید. اما در نهایت، شما می توانید خود را به یک ماشین کشتار مهندسی زیستی تبدیل کنید و در مقابل کوسه های سفید بزرگ، نهنگ های اسپرم و دیگر شکارچیان راس قرار بگیرید. بازی بسیار احمقانه تر از Stray است، اما در عین حال بسیار اکشن تر است.

شب در جنگل
شب در جنگل

(اعتبار تصویر: Finji)
مانند Stray، Night in the Woods شما را به عنوان یک گربه در یک ماجراجویی عمدتاً غیرخشونت آمیز و خطی قرار می دهد. با این حال، اگر Stray یک فیلم هنری تجربی است، Night in the Woods یک فیلم مستقل هیپستر است. شما در نقش می ایفای نقش می کنید، مردی که ترک تحصیل کرده و به زادگاهش بازمی گردد و تلاش می کند کشف کندحقیقت پشت یک آدم ربایی مرموز. در حالی که Mae و دوستانش همه حیواناتی انسان‌نما هستند، داستان بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که سبک هنری ممکن است نشان دهد. Night in the Woods تماماً درباره بزرگ شدن، ایجاد روابط و بازگشت دوباره به خانه است - اگرچه چیزهای کاملاً شومی نیز وجود دارد که به داستان کمک می کند تا حدی خطر داشته باشد.

19.99 دلار
مشاهده معامله در آمازون
اوکامی
Okami HD

(اعتبار تصویر: Capcom)
تبلیغات

در Stray، شما به عنوان یک گربه بازی می کنید. در اوکامی، شما به عنوان یک گرگ بازی می کنید. من فکر می کنم که این باعث می شود Okami به طور پیش فرض کمی خنک تر شود. Okami با الهام از فرنچایز The Legend of Zelda، شما را به عنوان آماتراسو انتخاب می کند: یک الهه شینتو که جنبه یک گرگ سفید را به کار می گیرد تا شیطانی به نام اوروچی را از بین ببرد. اوکامی با الهام از هنر و اساطیر ژاپنی، زیبایی‌شناسی چشمگیر و لحنی بازیگوش دارد. این یک بازی ویدیویی سنتی بیشتر از Stray است، با تعداد زیادی دشمن برای مبارزه، ارتقاء برای جمع آوری و معماهایی برای حل. اما با وجود Stray پشت سر شما و Breath of the Wild 2 در جلوی شما، Okami یک توصیه آسان برای پر کردن این شکاف است.

26.82 دلار
مشاهده معامله در آمازون
53.52 دلار
مشاهده معامله در آمازون
جنگل توکیو
جنگل توکیو

(اعتبار تصویر: سونی)
Tokyo Jungle یکی از آن دسته از بازی های انحصاری عجیب PS3 است که پیروان فرقه ای اختصاصی ایجاد کرده است، اما هرگز با جمعیت بزرگتر بازی مواجه نشد. اکنون، گیمرها به لطف گنجاندن آن در مجموعه ارتقا یافته پلی استیشن پلاس، شانس دومی برای کشف این بازی دارند. Tokyo Jungle شما را به عنوان حیوانات مختلفی در یک توکیوی پسا آخرالزمانی قرار می دهد که هر یک از آنها باید به دنبال غذا بگردند، از شکارچیان فرار کنند و برای برتری در برابر حیوانات دیگر مبارزه کنند. بازی بخش بقا، قسمت سیم، جنگل توکیو ترکیبی عجیب از ایده‌ها است - و اگر به چیزهای عجیب علاقه دارید، ارزش بررسی کردن را دارد. در حالی که در داستان اصلی به عنوان گربه خانگی بازی نمی کنید، در نقش یک شیر بازی می کنید.

تونیک
تونیک

(اعتبار تصویر: Finji)
تبلیغات

تونیک به اندازه ولگرد یک سیم کارت حیوانی نیست، زیرا شما به جای یک چهارپا معمولی قدیمی به عنوان یک روباه انسان نما بازی می کنید. اما اگر از داستان‌گویی مینیمالیستی Stray و رویکرد «آن را امتحان کنید و ببینید» در گیم‌پلی لذت بردید، Tunic ویژگی‌های مشابهی را ارائه می‌دهد. در سطح خود، Tunic به سادگی یک ریف بر روی The Legend of Zelda است، درست تا لباس سبز قهرمان داستان. اما Tunic کمی غیرقابل درک تر از سری الهام بخش آن است، و دارای زبانی ساخته شده است که با کشف مکانیک های گیم پلی جدید، کم کم معنادارتر می شود. تونیک باید برای طرفداران Stray که مخالف مبارزه با شمشیر کوچک نیستند، جذاب باشد.

بازی غاز بدون عنوان
بازی غاز بدون عنوان

(اعتبار تصویر: وحشت)
"این یک صبح دوست داشتنی در دهکده است، و تو یک غاز وحشتناکی." توضیحات بازی Untitled Goose نیز اساساً راهنمای دستورالعمل آن است. در این بازی سیم‌کارت/پازل، شما کنترل یک غاز سفید محجوب را در دست می‌گیرید که یک شهر آرام انگلیسی را به وحشت می‌اندازد. در هر منطقه، فهرستی از اهداف را دریافت می‌کنید که باید آن‌ها را تکمیل کنید - «خیس کردن زمین‌بان»، «دزدیدن کلاه پشمی پیرمرد»، «دزدیدن یک لیوان لیوان و انداختن آن در کانال» و غیره - و باید این کار را انجام دهید. آنها بدون اینکه با مردم شهر دشمنی کنند. همچنین یک دکمه اختصاصی فقط برای بوق زدن وجود دارد، مانند میو کردن در Stray. بازی Untitled Goose آنارشیک و عجیب است، اما به طرز عجیبی جذاب است.

17.60 دلار
مشاهده معامله در آمازون
19.99 دلار
مشاهده معامله در آمازون
29.90 دلار
مشاهده معامله در آمازون
مارشال اونوروف
مارشال اونوروف
(در برگه جدید باز می شود)

(در برگه جدید باز می شود)
Marshall Honorof یکی از ویراستاران ارشد Tom's Guide است که بر پوشش سایت از سخت افزار و نرم افزار بازی نظارت دارد. او از یک پیشینه علمی نویسندگی می آید و در رشته دیرینه شناسی، انسان شناسی زیستی و تاریخ علم و فناوری تحصیل کرده است. پس از ساعت‌ها، می‌توانید او را در حال تمرین تکواندو یا غواصی عمیق در کلاسیک علمی تخیلی بیابید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.