چرا و چگونه از درج بسته با T-Pop استفاده کنیم؟

۱۰۵ بازديد
مشتری خود را با سلاح بازاریابی جدیدتان پر از عشق کنید: درج بسته.
درج بسته یکی از بسیاری از گزینه های مارک اینجا تجاری است که T-Pop از ارائه آن خرسند است. می توان آن را در قالب های متنوعی تجسم کرد و کار مهمی را انجام می دهد که مشتری شما را هنگام باز کردن بسته خود غافلگیر و خوشحال کند. همانطور که در طول این مقاله خواهیم دید، مهم است که بدانید این توجهات کوچک دارای قدرت قابل توجهی هستند.

اول از همه: چگونه گزینه Goodie insert در T-Pop کار می کند؟
اصل ساده است: پس از فعال کردن گزینه "درج بسته" موجود در صفحه "برندینگ" برنامه ما، باید چیزهای خود را از طریق پست برای ما ارسال کنید تا در نهایت بتوانیم آنها را با عشق و مهربانی در یک انبار قرار دهیم. قفسه در حالی که منتظر عزیمت آنها به افق های جدید است. این گزینه 0.80 یورو به ازای هر بسته و 1 یورو در روز ذخیره می شود: به طور خلاصه، مبلغی ناچیز برای ایجاد یک تأثیر ماندگار.

دانستن اینکه درج Goodie می‌تواند مکمل همه گزینه‌های دیگر برندینگ در دسترس شما باشد، از جمله، برای مثال، امکان (رایگان) قرار دادن لوگوی خود روی بسته یا امکان (به همان اندازه رایگان) اضافه کردن یک پیام به یک برگه در رنگ‌های فروشگاه شما، مطمئناً تمام کارت ها را در دست دارید تا اوقات خوبی را به مشتریان خود نشان دهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد گزینه درج بسته ما، مانند محل ارسال آنها یا ابعاد صحیح کالاها، لطفاً از صفحه مرکز راهنمایی ما در اینجا دیدن کنید.

اصلا چرا از گزینه goodie insert استفاده می کنیم؟
تجربه باز کردن بسته ها واقعاً یکی از لذت های بزرگ قرن بیست و یکم است. چه کسی در هنگام دریافت بسته ای که مدت ها انتظارش را می کشید، احساس یک بچه زیر درخت کریسمس نکرده است؟

درج بسته برای نام تجاری در POD
افزودن درج به بسته‌های Print on Demand لذت باز کردن بسته‌بندی را افزایش می‌دهد و مشتری را با یک هدیه غیرمنتظره غافلگیر می‌کند. مهم نیست که خیلی با ارزش نباشد: حتی با یک بروشور، مطمئناً یک امتیاز کسب خواهید کرد. بسته به نوع محصولاتی که انتخاب می‌کنید، ممکن است درج‌های تولید انبوه برای بودجه‌های کمتر گران به نظر برسد، اما به ما اعتماد کنید، ارزشش را دارد: یک تجربه منحصربه‌فرد و شخصی‌شده باز کردن بسته‌بندی به احتمال زیاد وفاداری مشتری را افزایش می‌دهد و کسب‌وکار شما احساس می‌کند منافع در دراز مدت

اگر نمی‌توانید در تمام طول سال درج‌ها را ارائه دهید، سعی کنید در طول فصل جشن از این گزینه استفاده کنید: زمان افزایش فروش است، ایده‌آل برای ایجاد حداکثر تأثیر.

چگونه می توانم از درج بسته به بهترین شکل استفاده کنم؟
حتی با محدودیت وزن و اندازه، انتخاب فرمت های Goodie در دسترس شما بسیار گسترده است. بسته به اهداف خود و تصویر برندی که می خواهید منعکس کنید، ممکن است انواع خاصی از درج ها را به سایرین ترجیح دهید. می‌توانید ایده‌هایی را در فهرست نمونه‌هایی از درج‌هایی که تیم ما فقط برای شما گردآوری کرده‌اند، بیابید.

2. مؤثر: یادداشت تشکر

جنبه خودکار فروشگاه‌های آنلاین باعث می‌شود ما فراموش کنیم که پشت هر برندی یک انسان واقعی وجود دارد که تکه‌هایی واقعی از لطافت درونی دارد. یادداشت تشکر راهی ایده‌آل برای یادآوری به مشتری است که شما آنجا هستید، تا به آنها نشان دهید که از علاقه آنها آگاه هستید و به آنها اهمیت می‌دهید. یک یادداشت صمیمانه همیشه لذت بخش است و نکته شگفت انگیز این است که بسته به طراحی آن، (تقریبا) هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

آیا می خواهید تأثیر بزرگتری داشته باشید؟ یادداشت خود را با دست بنویسید. ما قول می دهیم، ارزش دارد که یک ساعت برای نوشتن یادداشت های کوچک خود وقت بگذارید. مشتری شما آنقدر تحت تأثیر این توجه شخصی قرار می گیرد که شانس زیادی وجود دارد که دوباره از فروشگاه شما سفارش دهد، اگر فقط بتواند از راه شما با کلمات لذت ببرد.

2. یکی از قابل توجه: کد تبلیغاتی

آیا می‌دانستید که احتمال فروش به مصرف‌کننده‌ای که قبلاً مشتری برند شماست بین 60 تا 70 درصد است (منبع Statista)؟ از طرف دیگر، یک مشتری جدید تنها 5 تا 20 درصد احتمال دارد که محصولات شما را جذب کند. به همین دلیل مهم است که روی حفظ مشتریان خود تمرکز کنید: مشتری وفادار مشتری است که نه تنها در درازمدت از شما حمایت می کند، بلکه بیشتر و بیشتر هزینه می کند. به طور خلاصه، این یک مشتری ضروری است، و می دانید چیست؟ با کمی کار روی نام تجاری خود، و به ویژه در مورد درج بسته، می توان وفاداری مشتری را مهار کرد.

احتمالاً مؤثرترین راه برای ترغیب مشتری خود به بازگشت و خرید با شما این است که در سفارش بعدی خود به آنها یک تبلیغ ارائه دهید و، اوه خوشحالم، یک درج بسته می تواند از انتقال پیام مراقبت کند. چه چیزی در خرید آنها در مقایسه با یک عمر وفاداری تزلزل ناپذیر 10 درصد کمتر است؟

در همین راستا ایده‌هایی با پتانسیل تجاری قوی، می‌توانید در بسته‌ها یک بروشور نیز بگنجانید که اقلام مربوط به خرید آن‌ها را ارائه می‌دهد، اما مراقب باشید که در جنبه‌های تهاجمی بازاریابی شرکت نکنید.
3. نماد: بروشور به عنوان کارت ویزیت برای مغازه شما

دریافت یک بسته توسط مشتری، حتی یک بسته بسیار راضی، می تواند پایان رابطه آنها با برند شما باشد. اینجاست که شما باید وارد عمل شوید: مقابله کنید! به آنها نشان دهید که چقدر وجود دارید، چقدر عالی هستید، و اینکه این رابطه ارزش ادامه دادن دارد.

امروزه واضح است که هیچ راهی بهتر از شبکه های اجتماعی برای معرفی خود در چشم انداز روزانه مشتری وجود ندارد. همانطور که قبلاً بارها به شما گفته شده است، برای هر برند امروزی داشتن یک استراتژی بازاریابی وب مهم است (اگر نه ضروری است). تعامل با مشتریان خود، ایجاد احساس مهم، دوست داشتنی، نازپروردگی در آنها: رایگان و در عین حال بسیار مؤثر است. علاوه بر تقویت روابط شما با خریداران فعلی، شانس شما را برای قرار گرفتن در معرض سایر مصرف کنندگان بالقوه بسیار افزایش می دهد.

در میان بسیاری از گزینه‌های برندسازی که از طریق T-Pop در دسترس شما هستند، می‌توانید این امکان را پیدا کنید که پروفایل‌های شبکه اجتماعی خود را در برگه پستی ذکر کنید. برای تأثیر بیشتر، از اضافه کردن یک آگهی یا کارت ویزیت به همراه اطلاعات تماس و شبکه خود دریغ نکنید. در چنین بخش رقابتی، شما نمی توانید به اندازه کافی مورد توجه قرار بگیرید. از این فرصت برای تعمیق جهان خود با انتخاب یک طرح منحصر به فرد، که کاملاً با تصویر برند شما مطابقت دارد، استفاده کنید: هیچ چیز کاملاً مانند آن برای ایجاد علامت وجود ندارد.

4. لمس کننده: هدیه کوچک

محصولات با T-Pop چاپ زیست محیطی در صورت تقاضا
ما می دانیم که شما یک قلب در آستین خود دارید. مشتریان شما ممکن است کمتر از این موضوع آگاه باشند: اکنون زمان آن است که اقدام کنید و با گنجاندن یک هدیه کوچک در بسته خود، که با عشق در بین خریدهایشان فکر شده است، به آنها مدرکی ملموس بدهید.

شما نیازی به قرار دادن یک گوشی هوشمند پیشرفته یا یک ماشین اسپورت ندارید، که در هر صورت کمی بزرگ است: بسته به تصویر برند و موضوع فروشگاهتان، هدیه ای را انتخاب کنید که مطابق با جایگاه شما باشد. و این برای مشتری شما مفید است. مزیت بزرگ Goodie این است که اگر در نهایت مورد استفاده قرار گیرد، می تواند یک پتانسیل بازاریابی قوی داشته باشد: حضور همه جانبه در فضای مشتری یا اطرافیان او، وجود برند شما را به صورت روزانه یادآوری می کند.

به ایده نیاز دارید؟ ما فقط چیزی را داریم که شما نیاز دارید. در این لیست از هدایای کوچک که می تواند همراه با بسته های عزیزترین مشتریان شما باشد، الهام بگیرید:

کارت پستال های تصویری
نشانک ها
آهنرباها
چاپ های کوچک برای نمایش روی دیوار
آویزهای درب اصلی
امکانات بسیار زیاد است و شناخت مخاطبان شما بیش از هر زمان دیگری در دسترس شماست. محبوبیت از آن شماست!

5. مورد مفید: مشاوره در مورد نحوه استفاده از محصولات خود

شما بهترین هستید، بی رقیب باقی می‌مانید، تخصص بی‌نظیری در جایگاه خود دارید. حداقل این چیزی است که باید با مشتری خود در میان بگذارید تا شما را از رقبا متمایز کند.

بهترین راه برای افزایش مشروعیت شما این است که به مشتریان خود توصیه هایی در مورد نحوه استفاده یا مراقبت از محصولی که سفارش داده اند ارائه دهید. این نوع بسته بندی دارای دو ویژگی عالی است: اول اینکه نقش شما را به عنوان یک متخصص در بازار تأیید می کند، اما همچنین بسیار مرتبط و سرگرم کننده است بدون اینکه ابزار بازاریابی بسیار آشکاری باشد.

بسته به جایگاه شما و محصولاتی که برای خرید ارائه می دهید، می توان انواع مختلفی از مشاوره را به مشتریان ارائه داد. اگر بیشتر به لباس علاقه دارید، در مورد نحوه مراقبت از آن برای دوام بهتر یا روش های مختلف برای ست کردن با یک لباس توصیه کنید. اگر بیشتر به فروش محصولات برای علاقه مندان به ورزش علاقه دارید، به مشتریان خود در مورد دستور العمل های مختلف برای اسموتی های انرژی زا توصیه کنید. به طور خلاصه، درج خود را برای کسب و کار خود تنظیم کنید تا بیشترین تأثیر را روی مخاطبان خود داشته باشید.

همانطور که می بینید، درج بسته کاملاً اختیاری است، اما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است: به دلیل ظاهر چشمگیر، شگفت انگیز و شخصی آن، قدرت بازاریابی فوق العاده ای دارد. همه دوست دارند احساس کنند مورد توجه و نوازش قرار گرفته اند و مشتریان شما نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

آیا از این مجموعه از درج بسته ها الهام گرفته اید؟ ادامه دهید و به مشتریان خود یک تجربه باز کردن بسته بندی منحصر به فرد ارائه دهید و درج های بسته را برای تکمیل سایر گزینه های مارک تجاری ما که در این مقاله شرح داده شده است، انتخاب کنید.
https://www.ninisite.com/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.