مدل های کسب و کار موفق برای چاپ سیلک هیبریدی:

۱۱۴ بازديد
چگونه از مزایای چاپ هیبریدی برای فروش و بازاریابی تی شرت استفاده کنیم
چاپ ترکیبی مدل‌های کسب‌وکار جدیدی را به چاپگرهای صفحه‌نمایش سنتی می‌دهد بیشتر بدانید و به آن‌ها اجازه می‌دهد ضمن ارائه خدمات به بازارهای سنتی، هزینه‌ها را کاهش دهند. همانطور که صنعت چاپ روی صفحه تغییر می کند، مدل های تجاری چاپ صفحه نمایش سنتی نیز تغییر می کند. یکی از این تغییرات افزایش فروشندگان آنلاین پیراهن و خدمات اشتراک تیشرت است. این خدمات در بازار چاپ صفحه در همه جا وجود دارد. تغییر دیگر سادگی چاپ صفحه هیبریدی است. معرفی چاپ صفحه هیبریدی نیاز به دانش فنی چاپ صفحه را کاهش می دهد و هزینه تجهیزات سرمایه ای را کاهش می دهد. امکان چاپ 50 پیراهن 8 رنگ با چاپ صفحه نمایش تنها با ساخت 1 صفحه و بر روی یک دستگاه چاپ دستی 4 رنگ، امکانات کاملا جدیدی را برای چاپگرهای صفحه باز می کند. فقط دو مورد از روش هایی که چاپ ترکیبی فرصت های تجاری جدیدی را برای چاپگرهای صفحه ایجاد می کند را بخوانید.

خدمات اشتراک تی شرت از چاپ صفحه هیبریدی بهره مند شوید
خدمات اشتراک تیشرت یکی از بسیاری از مدل های تجاری است که از مزایای چاپ صفحه هیبریدی بهره می برد. مشترکین ماهانه یک جریان درآمد قابل اعتماد ارائه می دهند. این خدمات اشتراک در جمعیت هدف امروزی با بیشترین درآمد قابل تصرف محبوب هستند. با این حال، این مدل تجاری جدید به طور سنتی چاپگرهای صفحه را در معرض هزینه های غیرضروری و سردردهای تولید قرار می دهد. با چاپ اسکرین سنتی، شما همیشه پیراهن های بیشتری نسبت به مشترکین خود چاپ می کنید، در صورتی که به وسایل اضافی نیاز دارید. خواه در پست گم شده باشد یا مشکلات دیگری با لباس چاپ شده به وجود آمده باشد، شما نیاز به وسایل اضافی دارید. اما چه تعداد اضافی باید چاپ کنید؟ اگر بیش از حد چاپ کرده اید، فقط روی قفسه شما می نشیند و تبدیل به انبار می شود. این پول را با پیراهن چاپ شده ای که نمی فروختید هدر می دهد. تعداد بسیار کم باعث می شود خدمات مشتری شما آسیب ببیند. علاوه بر این، بسیاری از شرکت‌های تی‌شرت اشتراکی پس از اجرا کار را ترک می‌کنند. این کار دستگاه آنها را متصل می کند و تولید را در سایر سفارشات کند می کند.

با استفاده از چاپ صفحه دیجیتال هیبریدی، دو سردردی که پرینترهای هودی اشتراکی با آن مواجه هستند را از بین می برید. چاپگر هیبریدی شما به راحتی می تواند بیش از 300 عدد از پیراهن ها را تحمل کند و هنگامی که مقدار مورد نیاز را چاپ کردید، نیازی به تولید بیشتر ندارید. این به این دلیل است که چاپ ترکیبی تمام مزایای چاپ روی صفحه را دارد و در عین حال می‌تواند به طور کارآمد چاپ‌های محدودی تولید کند (درست مانند چاپگر مستقیم به لباس (DTG). چنین انعطاف‌پذیری نیاز به چاپ بیش از حد پیراهن‌های «اضافی» را از بین می‌برد، و هم فضای ذخیره‌سازی و هم نیاز به چاپ پیراهنی را که ممکن است به فروش نرسد، کاهش می‌دهد.

از آنجایی که عملاً هیچ زمان پیش از چاپ/تنظیمی در چاپ هیبریدی در مقایسه با چاپ روی صفحه سنتی وجود ندارد، چاپگرهای تی شرت اشتراکی مجبور نیستند کار تنظیم را ترک کنند. چاپ مجدد یک یا دوجین پیراهن به آسانی چاپ زیرپایی سفید و فراخوانی فایل کار از رایانه شما خواهد بود. در عرض چند دقیقه، کار را آماده چاپ خواهید کرد. این انعطاف‌پذیری تولید را فراهم می‌کند و دستگاه چاپ روی صفحه را گره نمی‌زند.

فروش لباس های شخصی و سفارشی با چاپ صفحه هیبریدی
راه‌های تجاری مختلفی برای فروش تی‌شرت‌های سفارشی و شخصی‌سازی‌شده، هودی‌ها و سایر لباس‌هایی که روی صفحه نمایش هیبریدی چاپ می‌شوند، وجود دارد. تیم های ورزشی و لوگوها نمونه ای عالی از این موضوع هستند. کسی که از طرفداران یانکیز است، قرار نیست پیراهن Met بخرد. با این حال، می توانید هر دو را هدف قرار دهید و دو تصویر سفارشی متفاوت را برای هر یک از این مشتریان تنها با سوزاندن یک صفحه نمایش چاپ کنید. ایجاد یک تصویر زیر پایه سفید و سپس سفارشی کردن رنگ های CMYK در بالا آسان خواهد بود. به عنوان مثال، یک خمیر که چوب بیسبال را با یک نقطه برای نام تیم یا بازیکن در بالای آن تاب می دهد، تصویر پایه شما خواهد بود. شما یک صفحه را می سوزانید و زیرپایه سفید را چاپ می کنید. در مرحله بعد، رنگ‌های CMYK را در بالای آن زیرپایه سفید عمومی چاپ می‌کنید تا نام خاص، رنگ یکنواخت و حتی شباهت پخش‌کننده را ارائه دهید. شما می توانید در هزینه های نیروی کار و مواد صرفه جویی کنید، در حالی که هنوز برای کل دنیای طرفداران بیسبال بازاریابی می کنید. ناگفته نماند، شما اکنون امکانات گرافیکی نامحدودی دارید. هزینه‌های شما مشابه چاپ روی صفحه است و می‌توانید در صورت نیاز تعداد چاپ‌های DTG یا چندین ده را تولید کنید.

طرح های مشابه می تواند برای هر ورزش از جمله فوتبال و بسکتبال کار کند. همچنین می توان آن را به هر چیز دیگری گسترش داد. به عنوان مثال، در زیر 4 تصویر وجود دارد که به افراد اجازه می دهد تا خانه مورد علاقه خود در Game of Thrones را انتخاب کنند. همه این تصاویر بر اساس همان زیربنای سفید هستند.

خانه لن
هاوس استارک
چاپ دیجیتال هیبرید خانه تارگرن
زمستان در راه است
زیبایی چاپ صفحه هیبریدی در این است که می توانید قبل از تغییر چند تصویر مشابه تولید کنید یا فقط یکی را چاپ کنید و به تصویر بعدی بروید. در هر صورت، تولید شما بدون درز خواهد بود، بدون نیاز به توقف برای تغییر رنگ، صفحه نمایش یا هر نوع سردرد معمولی تولید چاپ روی صفحه.

اینها تنها تعدادی از مدل های مختلف کسب و کار چاپ تی شرت هستند که می توانند
این سایت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.